25 Międzynarodowe Targi Turystyczne

W dniach 23-25 listopad klasy 1-3 Technik hotelarstwa, wybrały się na wycieczkę do Warszawy. Głównym celem wycieczki było uczestnictwo w 25 Międzynarodowych Targach Turystycznych. Ale jak już wybraliśmy się w tak długą podróż to połączyliśmy ja ze zwiedzaniem stolicy.

I tak pierwszego dnia naszego pobytu zrobiliśmy sobie spacer przez Stare Miasto, Nabrzeżem Wiślanym idąc przez Most Poniatowskiego doszliśmy aż do Stadionu PGE Narodowy. Do hostelu wróciliśmy już metrem. W końcu na co dzień nim nie jeździmy.

Drugiego dnia Naszego pobytu w stolicy zwiedziliśmy Muzeum Powstania Warszawskiego, miejsce pełne zadumy i refleksji. Później udaliśmy się na zakupy do galerii Złote Tarasy, bo przecież był to „czarny piątek” i każdy chciał upolować coś dla siebie. Z galerii metrem przejechaliśmy do Centrum Nauki Kopernik i aż do jej zamknięcie bawiliśmy się i eksperymentowaliśmy poznając świat.

No i nadszedł dzień ostatni- sobota. Po śniadaniu udaliśmy się do Pałacu Kultury i Nauki na 25 Międzynarodowe Targi Turystyczne. Po zapoznaniu się z ofertą turystyczną miejsc, regionów i hoteli z całego świata, wjechaliśmy jeszcze windą na taras widokowy Pałacu Kultury i Nauki i czas było wyruszyć już w drogę powrotną do domu. To były intensywne 3 dni, ale chyba każdy uczestnik stwierdzi, że było warto