Uczniowie ZSM na targach turystycznych HORECA

W dniach 7-9 listopada 2018 r. 52 uczniów klas hotelarskich wraz z opiekunami brało  udział w wycieczce do Krakowa.  Jej głównym punktem był udział w targach turystycznych  HORECA Wyposażenie Hoteli i Gastronomii, ale również zwiedzanie Muzeum Auschwitz w Oświęcimiu, Kopalni Soli w Wieliczce i Krakowa.

Pierwszego dnia Naszego pobytu w zadumie i refleksji odwiedziliśmy Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.  Później pojechaliśmy do Krakowa, do Naszego miejsca zakwaterowania. Po rozpakowaniu w hotelu udaliśmy się na nocne zwiedzanie Krakowa.

Drugiego dnia po śniadaniu udaliśmy się do Wieliczki. Podzieleni na dwie grupy otrzymaliśmy przewodnika i zeszliśmy po 800 schodach  na głębokość 135m pod ziemię, gdzie idąc ponad 3 km trasą poznaliśmy historię tego magicznego miejsca.Po powrocie  do hotelu udaliśmy się na szał zakupów do Galerii Krakowskiej.

Trzeciego dnia udaliśmy się na targi turystyczne HORECA, a zaraz po ich zakończeniu w podróż do domu.

Dziękujemy za  wspólnie spędzone 3 dni wychowawcy i uczniowie klas hotelarskich.